2014. január 17., péntek

#1. Díj

Köszönöm szépen Zuzaa Zuzii-nak! :D



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Írj 11 kérdést
4. Küld tovább a díjat 11 bloggernek


11 dolog rólam:
1. most fogok érettségizni :) 
2. húgommal vezetjük a blogot :D
3. szeretem az állatokat <3
4. sorozatfüggő vagyok *.*
5. szeretem a nem sablonos blogokat olvasni :D
6. van egy édes cicám *-*
7. szeretek bulizni
8. szeretem a bandákat <3 
9. fél évkor lesz egy pár 2-esem xd
10. jelenleg szingli vagyok
11. imádom az olvasóimat!!!!!! :D <3


11 válasz:
1. Büszke vagy az írásodra? - igen :)
2. Büszke vagy a kinézetedre? - szerintem elég jó lett :)
3. Mi ihlette a blogod? - kevés horror blogot olvastam és gondoltam kipróbálom magam ebben a stílusban is :D
4. (Ha van) te csinaltad a fejlécet? - a húgom készítette ;D
5. Mi a kedvenc filmed? - talán a Családi üzelmek és az Apa ég!
6. Kedvenc blogod? - nincs
7. Szereted a magyar zenét? - elmegy :)
8. Milyen nyelveken tanulsz? - magyart :) és persze angolt
9. Hova mennél el legszivesebben nyaralni? - nem kérdés :D Angliába és USA-ba valahova
10. Hány blogod van? - van egy pár :) Where is the One Direction??? :O (1. blogomnak ezt érzem), I hate my lifeI quit!
11. Van testvéred? - igen egy húgom :D

11 kérdés:
1. Kedvenc tantárgyad?
2. Tervezel még egy blogot?
3. Jövőben szeretnél az írással foglalkozni?
4. Kedvenc énekesed?
5. Kedvenc sorozatod?
6. Honnan jött az ötlet a bloghoz?
7. Szeretsz bulizni?
8. Tettél már rossz dolgot? (ha igen, akkor mit?)
9. Kedvenc színészed?
10. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
11. Mit üzensz az olvasóidnak?

11 blogger:
HadleyM

Ni ki
Lili Malik
Yskirde

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése